Sık Sorulan Sorular
Menu
Sepet

Sık Sorulan Sorular

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

siparişim ne zaman gelir?

Kişiye Özel Ürünler Ortalama 3 iş günü içerisinde hazırlanıp kargoya teslim edilmektedir bu aşamada sipariş etmiş olduğunuz ürün hazırlandıktan sonra size mutlaka onay alınmak üzere fotoğrafı gönderilmektedir daha sonra kargoya verilip sistem tarafından Kargo bilgilendirme mesajı sağlanmaktadır.

Stok Durumuna Göre Vermiş Olduğunuz Siparişler İlk Mesai Gününde hazırlanıp kargoya verilmektedir.

Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?” linkinden takip edebilirsiniz.


Ürün Tedariği

Ürünlerimizin Hepsi Kendi imalatımız olup elinize geçtiğinde bi sorun yaşamanız durumunda doğrudan canlı destek vasıtasıyla veya 90 552 662 44 25  wp hattından yaşadığınız sorunu belirtmeniz durumunda destek ekibimiz eksik,hatalı gelen ürünü yeniden elinize ulaştırmak için en hızlı şekilde yeniden kargolama sağlıyacaklardır.Firmadan veya Kargodan Kaynaklı sorunlarda yeniden sağlanan ücretlerde hiç bir şekilde Sizlere kargo ücreti ve ürün bedeli yansıtılmayacaktır


Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

• Ana sayfada yer alan “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.


“Sağ Alt” bölümünde yer alan “Canlı Destek” kısmından adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz


• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.


1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek:


*Aras Kargo için 444 25 52


2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:


“Sağ Alt” bölümünde yer alan “Canlı Destek” butonu

 0552 662 44 25  WhatsApp Hattından bize ulaşım sağlıyabilirsiniz